Ανάπτυξη πλάνου δημοσίων σχέσεων για την υποψήφια δήμαρχο Αθηναίων με την “Αθηναϊκή Συμπολιτεία” Ιωάννα Καστρίτη


Ι. Εισαγωγή

            Η ομάδα μας του Success Communicator, μετά την, πανθομολογούμενη, επιτυχημένη εκπόνηση του 6μηνου επικοινωνιακού σχεδίου για το Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο Αθηνών (30% αύξηση των επισκεπτών) κλήθηκε να αναλάβει την εκπόνηση του βασικού πλάνου δημοσίων σχέσεων για την υποψήφια δήμαρχο Αθηναίων στις Δημοτικές Εκλογές του Σεπτεμβρίου 2015 με την “Αθηναϊκή Συμπολιτεία” Ιωάννα Καστρίτη. Το πλάνο θα περιλαμβάνει την αποτύπωση της σημερινής καταστάσεως, θα προσδιορίζει τις πρωταρχικές ομάδες κοινού στις οποίες θα απευθυνθεί, τους επικοινωνιακούς στόχους, την ανάπτυξη στοχευμένων δημοσίων σχέσεων ώστε να προωθήσει την υποψηφιότητα της ενώ θα ολοκληρωθεί με την σύνταξη της κεντρικής προεκλογικής ομιλίας.

ΙΙ. Συνοπτική περιγραφή παρούσας κατάστασης

            Η Ιωάννα Καστρίτη, υποψήφια δήμαρχος Αθηναίων του κεντροδεξιού συνδυασμού “Αθηναϊκή Συμπολιτεία” θεωρείται το ιδανικό πρόσωπο για να κερδίσει τον νυν Δήμαρχο Γιώργο Καμίνη. Πρόκειται για μία νέα επιστήμων (με συμμετοχή σε ερευνητικά προγράμματα της Ε.Ε) και μία πληθωρική παρουσία με συμμετοχή στα κοινά πολιτιστικά δρώμενα. Διαθέτει φρέσκιες ιδέες για τον Δήμο ενώ δεν είχε  αναμειχθεί στην πολιτική ούσα ένα νέο και άφθαρτο πρόσωπο. Τέλος, είναι η ίδια γέννημα-θρέμμα και μόνιμη κάτοικος του Δήμου Αθηναίων. Τα πλεονεκτήματά της, παράλληλα με τις αδυναμίες του κ. Καμίνη είναι:

  • Γνώση προτύπων ερευνητικών προγραμμάτων της Ε.Ε, μεταφορά τεχνογνωσίας στον Δήμο, άρα υπερτερεί σε αυτό
  • Διαρκής και συνεπής συμμετοχή στις πολιτιστικές εκδηλώσεις του Δήμου ενώ ο νυν Δήμαρχος είναι απών
  • Νέα στην πολιτική δεν ανήκει σε κάποιο κόμμα, κατεβαίνει αυτόνομα, ο κ. Καμίνης αν και ο ίδιος δεν είναι πολιτικός, εν τούτοις τυγχάνει της υποστηρίξεως φθαρμένων κομμάτων, όπως το ΠΑΣΟΚ
  • Αθηναία από κούνια και κάτοικος του Δήμου, ενώ ο κ. Καμίνης όχι, έχει μάλιστα γεννηθεί στην Ν. Υόρκη) 

  • Μητέρα ενός πεντάχρονου κοριτσιού, γνωρίζει άριστα τα προβλήματα των οικογενειών με μικρά παιδιά για τους βρεφονηπιακούς σταθμούς, τους χώρους παιχνιδιού κ.λ.π, σε αντίθεση με τον κ. Καμίνη που τα παιδιά του είναι μεγάλα και δεν έχουν μεγαλώσει στην Αθήνα
  • Ευπαρουσίαστη


Είναι γεγονός ότι η πολιτική, η οικονομική κατάσταση στην Ελλάδα δεν είναι και η καλλίτερη δυνατή. Ο Δήμος θα πρέπει να διαχειριστεί τα έξοδά του με φειδώ, δίχως όμως αυτό να βαίνει σε βάρος των Αθηναίων δημοτών. Ο κ. Καμίνης δημιούργησε μεν πλεόνασμα, αλλά δεν χρησιμοποίησε μέρος αυτού για την βελτίωση των υπηρεσιών του Δήμου με αποτέλεσμα η πόλη να βρίσκεται σε κακά χάλια. Η Κοινωνία, επίσης, επηρεάζεται αρνητικά. Η διαρκής επιδείνωση της καταστάσεως στην Ανατολική Μεσόγειο έχει ως αποτέλεσμα την διαρκή μεταναστευτική ροή προς την χώρα. Οι καραβιές των λαθρομεταναστών, αφού ταυτοποιούνται στα νησιά, στη συνέχεια κατευθύνονται όλοι προς το κέντρο των Αθηνών με αποτέλεσμα η ζωή των Αθηναίων να υποβαθμιστεί έτι περαιτέρω ενώ τα μαγαζιά υποφέρουν. Εκεί είναι που θα εστιάσουμε.

III. Επιλογή πρωταρχικών ομάδων κοινού

            Σε συνέχεια της αποτυπώσεως της παρούσης καταστάσεως θεωρούμε πως είναι απαραίτητο να προσεγγισθούν κάποιες πρωταρχικές ομάδες Αθηναίων, οι οποίες ανταποκρίνονται πλήρως στα δεδομένα που θέσαμε. Αυτοί θα βοηθήσουν στην μεταστροφή της κοινής γνώμης υπέρ μας, ώστε να εκμεταλλευτούμε το φαινόμενο της αναδρομικής ψήφου (Σαμαράς-Παπαθανασόπουλος, 2008: 3). Τέτοιες είναι:

  •          Έμποροι και καταστηματάρχες
  •      Γυναίκες
  •           Οικογένειες με μικρά παιδιά
  •      Ηλικιωμένοι
  •      Νόμιμα διαμένοντες εργαζόμενοι μετανάστες και πολιτογραφηθέντες  με δικαίωμα ψήφου


IV. Επικοινωνιακοί στόχοι

            Το επόμενο βήμα, μετά τον ορισμό των ομάδων κοινού, είναι οι επικοινωνιακοί στόχοι του συνδυασμού και της υποψηφίου δημάρχου. Θα κινηθούν στους κάτωθι 3 άξονες, με βάση τη σειρά τους στο χρονοδιάγραμμα:

  1. Ασφάλεια, καταπολέμηση της εγκληματικότητας και του παραεμπορίου, απομάκρυνση των λαθρομεταναστών από το ιστορικό κέντρο
  2.  Ανάπλαση, καθαριότητα, φωτισμός, ευπρεπισμός της πόλεως
  3.  Αύξηση της τουριστικής κίνησης σε συνδυασμό με τα πολιτιστικά δρώμενα


Tο πρώτο μέλημα της κ. Καστρίτη θα είναι η εξασφάλιση της ασφάλειας για τον αθηναίο δημότη. Αυτό θα επιτευχθεί με την καταπολέμηση της εγκληματικότητας και του παραεμπορίου, ταυτόχρονα με την απαλλαγή του κέντρου από τα πλήθη των περιφερομένων λαθρομεταναστών. Προς τούτο θα απαιτηθεί αυξημένη αστυνόμευση, θα συγκροτηθούν επιτροπές κατοίκων των διαμερισμάτων σε συνεργασία με τους διαμερισματικούς συμβούλους και θα ζητηθεί η δημιουργία χώρων διαμονής των περιφερομένων αλλοδαπών εκτός του κέντρου των Αθηνών. Ο κ. Καμίνης δέχθηκε τη δημιουργία κέντρου φιλοξενίας λαθρομεταναστών εντός της πόλεως, επιβαρύνοντας την ήδη επιβαρυμένη κατάσταση (http://www.tovima.gr/society/article/?aid=695233). Επιπλέον, πάταξη του παραεμπορίου το οποίο λειτουργεί σε βάρος των νομίμων καταστημάτων και απομάκρυνση όλων των πάγκων των παρανόμων αλλοδαπών μικροπωλητών. Υπολογίζεται ότι σε διάστημα 2 μηνών θα έχει ξεκαθαρίσει σε πολύ μεγάλο βαθμό η κατάσταση. Έτσι θα μπει σε εφαρμογή το επόμενο πλάνο το οποίο θα αποσκοπεί στην ανάπλαση του ιστορικού κέντρου που έχει εγκαταλειφθεί από τον νυν δήμαρχο. Θα προχωρήσει ο καθαρισμός των δημοσίων χώρων, η απολύμανση των κτιρίων-γκέτο όπου διέμεναν σε άθλιες συνθήκες οι λαθρομετανάστες, η δημιουργία χώρων πρασίνου και παιδικών χαρών και θα διατεθούν κονδύλια για τους βρεφονηπιακούς σταθμούς ώστε να δεχθούν το σύνολο των παιδιών. Έτσι, θα αποκατασταθεί εν τω συνόλω η εικόνα της πόλης. Τα πλάνα αναφέρονται στην ανάλωση τουλάχιστον μερικών μηνών ώστε να ολοκληρωθεί το σχέδιο αναμόρφωσης των Αθηνών. Κρίνεται, όμως, απαραίτητο ώστε, μετά το πέρας αυτών να είναι σε θέση η πόλη να δεχθεί περισσότερους τουρίστες από το εξωτερικό αλλά και από το εσωτερικό. Η αύξηση της τουριστικής κίνησης σε μία πόλη φιλόξενη και καθαρή θα βοηθήσει τα καταστήματα, το εμπόριο και τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις (http://www.tovima.gr/finance/article/?aid=529690) που μαστίζονται πολλαπλά από την κρίση, την εγκληματικότητα, το παραεμπόριο και την συνακόλουθη μείωση, λόγω αυτών, της τουριστικής κίνησης. Άλλωστε, με την ανάπτυξη του εμπορικού και ξενοδοχειακού κλάδου θα μειωθεί και η ανεργία με την δημιουργία νέων θέσεων εργασίας.

V. Ενέργειες δημοσίων σχέσεων

Παρουσιάζουμε το κεντρικό προεκλογικό σύνθημα του συνδυασμού “Αθηναϊκή Συμπολιτεία” σε γαλάζιο φόντο για να παραπέμπει στο καταγάλανο Αττικό ουρανό: «Σκέψη και Δράση για την Αθήνα μας»

Επίσης, παρουσιάζουμε το σήμα του συνδυασμού το οποίο είναι: «Η Σκεπτόμενη Αθηνά»


         
   Για την προώθηση του προγράμματος του συνδυασμού θα επιλεγούν στοχευμένες ενέργειες δημοσίων σχέσεων.

Ραδιόφωνο-Τηλεόραση

            Η παρουσία της κ. Καστρίτη στους κεντρικούς ραδιοφωνικούς σταθμούς Real, Skai, Parapolitika στις πρωινές εκπομπές των κυρίων Χατζηνικολάου, Πορτοσάλτε, Ευαγγελάτου, που είναι έγκυροι και αναγνωρίσιμοι είναι επιβεβλημένη ως υποψήφια του μεγαλύτερου Δήμου της χώρας. Παρούσα θα είναι και στα κεντρικά τηλεοπτικά δελτία των Mega, Antenna, Alpha, Star, Skai, μαζί με τους άλλους υποψηφίους. Εκεί θα απευθυνθεί σε όλες τις ομάδες του κοινού που στοχεύει. Θα αναδείξει τα φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν την πόλη και θα εστιάσει στην ρεαλιστικότητα και στο εφικτό των στόχων απαντώντας ξεκάθαρα δίχως υπεκφυγές. Με αυτόν τον τρόπο οι απαντήσεις της παρέχουν τον τύπο κοινωνικής πράξης (Clayman-Heritage, 2008: 312) εξαφανίζοντας παράλληλα την καχυποψία του συνεντευκτή για τις πιθανές τάσεις υπεκφυγής του συνεντευξιαζόμενου.

Ομιλίες σε επιμελητήρια

            Παράλληλα, η υποψήφια δήμαρχος με την “Αθηναϊκή Συμπολιτεία” θα μιλήσει στο Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών (Ε.Β.Ε.Α) στις 15 Σεπτεμβρίου ώστε να αναπτύξει με σαφήνεια το σχέδιό της για μία Αθήνα που θα γίνει κέντρο εμπορίου και τουρισμού, απαλλαγμένη από τους ανασχετικούς παράγοντες ανάπτυξης όπως το παραεμπόριο, οι ληστείες, οι τοξικομανείς ή οι λαθρομετανάστες που αποθαρρύνουν τον αθηναίο δημότη να κατέβει στο κέντρο για τα ψώνια του. Ταυτόχρονα, θα τους κάνει γνωστά τα σχέδιά της για την αύξηση των τουριστικών ρευμάτων προς την πόλη, γεγονός που σημαίνει αύξηση του τζίρου και των πωλήσεων.

Επισκέψεις σε Λέσχες Φιλίας του Δήμου (πρώην ΚΑΠΗ)

            Προγραμματίζεται η επίσκεψη της κ. Καστρίτη στις Λέσχες Φιλίας του Δήμου για να βεβαιώσει τους ηλικιωμένους για την απόφασή της να περιορίσει την εγκληματικότητα αλλά και για να τους πληροφορήσει για την διάθεση κονδυλίων για την βελτίωση των κέντρων αυτών.

Ομιλία στην Ε.Γ.Ε

            Η  κ. Καστρίτη θα επισκεφτεί την Ένωση Γυναικών Ελλάδας την Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου μία εβδομάδα πριν τις εκλογές της 27ης. Εκεί θα μιλήσει για τα σύγχρονα προβλήματα των γυναικών και θα προαναγγείλει δράσεις για τη δημιουργία του “Συλλόγου Αθηναίων Γυναικών”.

Περιοδείες

            Η υποψήφια δήμαρχος σχεδιάζει περιοδείες και στα επτά διαμερίσματα των Αθηνών ώστε να έρθει σε άμεση επαφή με τους κατοίκους. Εκεί θα μιλήσει με τις οικογένειες, θα εξηγήσει το πρόγραμμά της για την απορρόφηση όλων των παιδιών στους βρεφονηπιακούς σταθμούς, για τη δημιουργία χώρων παιχνιδιού και άθλησης, για την καλλίτερη καθαριότητα της πόλης και για την βελτίωση ή και ενίσχυση του νυχτερινού φωτισμού στα σκοτεινά σημεία.

Νόμιμοι μετανάστες

            Η κ. Καστρίτη, παρά τις σκληρές εξαγγελίες που θα κάνει κατά των λαθρομεταναστών δεν διακατέχεται από αισθήματα ρατσισμού και ξενοφοβίας. Απόδειξη είναι ότι θα συναντηθεί στις 22 Σεπτεμβρίου με τον κ. Ζαν Ντανιέλ Κολομπανί ο οποίος έχει διατελέσει από το 2008 έως το 2012 πρόεδρος της Ένωσης Μεταναστών Ελλάδας, διαμένει νόμιμα στην χώρα μας όπου και δραστηριοποιείται επαγγελματικά (http://itimes.gr/news/itemlist/user/232-%CE%B6%CE%B1%CE%BD-%CE%BD%CF%84%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%AD%CE%BB-%CE%BA%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%BC%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%AF). Ο κ. Κολομπανί γνωρίζει άριστα τα θέματα των μεταναστών, ως εκ τούτου η συνάντηση κρίνεται αναγκαία. 

Χορηγίες, προεκλογικά έντυπα, διαδίκτυο

            Για την επίτευξη των στόχων της προεκλογικής εκστρατείας θα χρειαστούν επιπλέον οικονομικοί πόροι, οι οποίοι θα εξασφαλιστούν με τις χορηγίες των ιδρυμάτων Θεοχαράκη, Νιάρχου και Μποδοσάκη. Τα αναφερθέντα ιδρύματα θα αναλάβουν να προωθήσουν  την αθηναϊκή πολιτισμική κληρονομιά και να την συνδέσουν με τον ποιοτικό τουρισμό. Τέλος, θα συγκροτηθούν ομάδες εθελοντών (συγγενείς, φίλοι, ομοϊδεάτες κ.λ.π) (Βαρδουλάκης,  2014: 59) οι οποίες θα αναλάβουν την εκτύπωση και την διανομή του εντύπου υλικού, καθώς και την διαχείριση του προφίλ της κ. Καστρίτη μέσα από τα social media του διαδικτύου.

VI. Κεντρική προεκλογική ομιλία

            Η κεντρική προεκλογική ομιλία θα λάβει χώρα την Πέμπτη 24 Σεπτεμβρίου στην πλατεία Κοτζιά (απέναντι από το Δημαρχείο). Η υποψήφια δήμαρχος θα είναι ντυμένη με ταγιέρ, όχι με υπερβολικά στολίδια και θα εμφανιστεί υπό τη μουσική υπόκρουση της τραγουδιού της Νανάς Μούσχουρη (η οποία θα χρησιμοποιηθεί σε όλη την προεκλογική εκστρατεία)  «Αθήνα» (https://www.youtube.com/watch?v=zEA2E4YW39g)

Συμπολίτισσες[1] Αθηναίες, Αθηναίοι Συμπολίτες σας καλωσορίζω από την πλατεία Κοτζιά. Σκεπτόμενοι Αθηναίοι που θέλετε μία καλλίτερη Αθήνα για εσάς και τα παιδιά σας, καλώς ήρθατε.
Σήμερα θα μιλήσουμε για την Αθήνα μας, για την πόλη μας. Σήμερα θα διατρανώσουμε το παναθηναϊκό αίτημα μας για μία άλλη Αθήνα. Για την Αθήνα διαμαντόπετρα της γης το δαχτυλίδι, όπως έγραψε ο Κωστής Παλαμάς.

Δυστυχώς, τα τελευταία χρόνια έχουμε γίνει μάρτυρες μίας Αθήνας αφόρητης για εμάς και τα παιδιά μας. Πως το επιτρέψαμε, αλήθεια, αυτό; Πως εγκαταλείφθηκε έτσι η πόλη μας; Βλέπετε, οι προηγούμενες δημοτικές αρχές, ούσες κομματικά επιλεγμένες χρησιμοποίησαν την δημαρχία ως το τελευταίο σκαλοπάτι πριν την εκλογή τους στο Κοινοβούλιο.

Η πόλη αφέθηκε στο έλεος της παρανομίας και της λαθρομετανάστευσης. Πλήθη αναξιοπαθούντων από τις εμπόλεμες χώρες της Μεσογείου κατακλύζουν το ιστορικό κέντρο. Τριγυρίζουν στις πλατείες και τα πάρκα εκλιπαρώντας για ένα κομμάτι ψωμί και ένα κατάλυμα. Έχουν καταγραφεί βιαιοπραγίες όπως κλοπές, ξυλοδαρμοί, κυρίως ηλικιωμένων, βιασμοί αλλά και δολοφονίες. Ο κόσμος φοβάται να κυκλοφορήσει μετά τη δύση του ηλίου για να μην πω και πριν. Ακόμη και οι νόμιμα διαμένοντες μετανάστες υποφέρουν από αυτή την κατάσταση.

Ε, λοιπόν, λέμε, αρκετά, έως εδώ. Η Αθήνα δεν είναι και δεν θα γίνει ποτέ Σικάγο και Μπρονξ. Θα ζητήσουμε και θα το πετύχουμε να απομακρυνθούν από το κέντρο της πόλης σε χώρους έξω από αυτήν. Το παραεμπόριο θα εκλείψει γιατί θα απαιτήσουμε την εφαρμογή του νόμου για την σύλληψη εκείνων που το ασκούν. Οι κουβέρτες και τα σεντόνια με το παράνομο εμπόρευμα έξω από τα μαγαζιά τέλος. Να πάρουν και μία ανάσα οι καταστηματάρχες, να μην κλείσουν, να μην έχουμε και άλλους ανέργους.

Ο Αθηναίος θα ξανανιώσει ασφαλής στην πόλη του. Θα ζητήσουμε την μεταφορά του ΟΚΑΝΑ από την Πατησίων σε χώρο εκτός των Αθηνών. Γιατί τα παιδιά μας δεν μπορούν να πηγαίνουν σχολείο περνώντας δίπλα στους τοξικομανείς. Δεν αρνούμαι τα δικαιώματά τους, αλλά πολύ περισσότερο δεν μπορώ να αρνηθώ τα δικά σας δικαιώματα.

Τα πάρκα και οι πλατείες θα αναμορφωθούν. Θα πρασινίσουν ξανά. Το χιλιοταλαιπωρημένο Πεδίον του Άρεως θα καθαρίσει από τους κάθε λογής παρείσακτους και θα φυλάσσεται περιμετρικά. Θα ξαναγίνει η όαση για το Κλεινόν Άστυ. Οι παιδικές φωνές θα ακουστούν ξανά.

Επιπλέον, η καθαριότητα της πόλεως θα γίνει πιο συστηματική. Θα φωτιστούν τα σκοτεινά σημεία και όλη η πόλη θα ευπρεπιστεί.

Αυτό θα την καταστήσει, εκ νέου, πόλο έλξης για τον διεθνή τουρισμό. Η Αθήνα θα ξαναπάρει την θέση της ως μία από τις πλέον ιστορικές πρωτεύουσες παγκοσμίως. Αυτό σας το εγγυώμαι. Μην λησμονείτε, ότι η αύξηση της τουριστικής κίνησης θα ανοίξει και νέες θέσεις εργασίας. Γιατί δεν θέλουμε τους Αθηναίους άνεργους και δυστυχισμένους αλλά εργαζόμενους και ευτυχείς.

Ο τουρισμός, βεβαίως, θα συνδεθεί με την τεράστια πολιτισμική κληρονομιά των Αθηνών. Ετούτη εδώ η πόλη κουβαλά μία ανεκτίμητη ιστορία αιώνων, αποτυπωμένη σε κάθε της γωνιά. Η Αθήνα θα γίνει ξανά παγκόσμιο σημείο πολιτισμικής αναφοράς.

Συμπολίτες Αθηναίοι, γυναίκες, ηλικιωμένοι, έμποροι και καταστηματάρχες, οικογενειάρχες, νοικοκυραίοι Έλληνες και μετανάστες ελάτε στην “Αθηναϊκή Συμπολιτεία”. Αγκαλιάστε τον συνδυασμό μας και μεταφέρετε το μήνυμά μας απ’ άκρη σ’ άκρη της πόλης: “Σκέψη και Δράση για την Αθήνα μας”, για την πόλη των ονείρων μας. Η αδιαφορία του νυν δημάρχου Γιώργου Καμίνη θα πρέπει να τιμωρηθεί. Φθάνει πια με την αδιαφορία και με τα μικροπολιτικά συμφέροντα. Ως βέρα Αθηναία, γέννημα-θρέμμα της πόλης, ως μητέρα ενός μικρού κοριτσιού, ως σύζυγος, ως νοικοκυρά, ως εργαζόμενη, ως δημότης σας λέω φθάνει. Έως εδώ. Ήρθε η ώρα οι σκεπτόμενοι πολίτες να πάρουν την κατάσταση στα χέρια τους. Το βράδυ της Κυριακής η Αθήνα θα αναγεννηθεί.

Σας χαιρετώ

VII. Συμπεράσματα

            Σε γενικές γραμμές η κ. Καστρίτη θα προσεγγίσει τους οικογενειάρχες και νοικοκυραίους Έλληνες αλλά και νόμιμους αλλοδαπούς, τους ηλικιωμένους, τις γυναίκες, τους εμπόρους. Αυτό είναι και το στοχούμενο ακροατήριο (Ζώτος, 2008: 152). Οι επικοινωνιακοί στόχοι θα περιστραφούν με άξονα αυτό. Παράλληλα, θα κάνουμε συνδυασμένη χρήση των επικοινωνιακών μέσων (Σταμάτης, 2007: 314) με σκοπό το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα. Προς τούτο θα έχουμε τη συνδρομή εθελοντών. Συμπερασματικά, τόσο με την χρησιμοποίηση σκληρής γλώσσας αναφορικά με την εγκληματικότητα και το μεταναστευτικό όσο και με την προσέγγιση των νομίμων μεταναστών θα διεκδικήσουμε τον χώρο ανάμεσα στον υποψήφιο της “Ελληνικής Αυγής”[2] και τον κ. Καμίνη, λειτουργώντας καθαρά με την λογική της τριγωνοποίησης (Παπατριανταφύλλου, 2008: 213). Αυτό διακρίνεται με σαφήνεια στην κεντρική προεκλογική ομιλία της κ. Καστρίτη.


VIII.    ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

2.      Σαμαράς Ν. Αθανάσιος και Παπαθανασόπουλος Στέλιος, (2008), Στρατηγική Κινητοποίηση του Χρόνου στις Προεκλογικές Εκστρατείες, στο Παπαθανασόπουλος Στέλιος (Επιμέλεια) Ανάλεκτα, Αθήνα: Ινστιτούτο Οπτικοακουστικών Μέσων.  
5.      Clayman Steven & Heritage John, (2008), Η ειδησεογραφική συνέντευξη, Μετάφραση: Στάμου Αναστασία, Επιμέλεια: Πολίτης Περικλής, Αθήνα: Πατάκη.
7.      Βαρδουλάκης Ευτύχης, (2014), Νέοι κανόνες πολέμου, Αθήνα: Πεδίο.
9.      Ζώτος Χ. Γιώργος, (2008), Διαφήμιση Σχεδιασμός, ανάπτυξη, aποτελεσματικότητα, Θεσσαλονίκη: University Studio Press.
1.  Σταμάτης Γιώργος, (2007), Ολοκληρωμένη στρατηγική επικοινωνία, Αθήνα: Σταμούλη.
Παπατριανταφύλλου Γιώργος, (2008), Προγράμματα δημοσίων σχέσεων, Αθήνα: Σταμούλη.
1

[1] Με έντονα γράμματα οι λέξεις ή φράσεις που πρέπει να εκφωνούνται πιο δυνατά και με ιδιαίτερη χροιά της φωνής.
[2] Πρόκειται στην πραγματικότητα για τον υποψήφιο του ακροδεξιού κόμματος της Χρυσής Αυγής.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Εκπόνηση επικοινωνιακού σχεδίου για το Βυζαντινό Μουσείο

Η διαδικασία της επικοινωνίας στην ταινία μικρού μήκους της Νάνσυ Σπετσιώτη: «Τζαφάρ»